HelloVilág magazin

Cikkajánló

Bali úszó temploma

Bali fantasztikus növény- és állatvilággal rendelkezik! A buja, egzotikus tájak megannyi kincset rejtenek, gyertek hát velünk és fedezzük fel együtt Indonézia gyöngyszemét!

Elsőként Bali egyik legszebb látványosságához, a Gitgit-vízeséshez, és az azt körülölelő mesés vidékre látogattunk el. A túra elején kaptunk egy kis esőt a nyakunkba, de ez nem szegte kedvünket, a látvány pedig mindenért kárpótolt minket! A kirándulás során hangulatos ösvényeken, fapallókon és hidacskákon sétáltunk, miközben a hihetetlenül zöld növényekben és színpompás virágokban is gyönyörködhettünk! A végére még a nap is kisütött!

Majd Bali második legnagyobb tavához látogattunk, amely egy vulkán kráterében keletkezett, vízén pedig a különleges úszó templomot találhatjuk. 1200 méter magasan is nagyon kellemes klíma fogadott bennünket, így fantasztikus körülmények között szívhattuk magunkba a hely hangulatát. A templom együttesről sok egyéb érdekességet is megtudhattok a videóból!

A svájci Ördög-híd

Sok régi híd található Európában, amelyeket Ördög-hídnak neveznek. Ezek a hidak nehéz körülmények között épültek, és a sikeres felépítésükhöz heroikus erőfeszítések kellettek mind az építők mind a közösség részéről, amellyel...

Bali úszó temploma

Legszebb helyek Dominikán, amit látni kell!

Dominika a Windward-szigetek legnagyobb szigete, amelyet drámai vulkáni tájak jellemeznek továbbá a Karibi térség legmagasabb hegyei valamint buja esőerdők, vízesések, tavak, szakadékok...

Ősz az Alpokban

Lenyűgöző felvételt találtunk az őszi Alpokról. A természet minden évszakban csodálatos arcát mutatja, igaz szívünk az őszi színekért különösen nagyot dobban...

Karibi kalandok Kubában

Állj kalóznak a Karib-tengeren, sodord magad a szivarodat, strandolj a csodás partokon és ismerkedj a végtelenül kedves helyiekkel Kubában!

Fókalesen Izlandon

A Snæfellsnes-félszigeten kalandoztunk Izland olykor drámai, de lélegzetelállító tájain természetes élőhelyükön találkoztunk a fókákkal, akik kicsit sem törődtek velünk…

Hol strandolnak a Rómaiak?

A tengerparti Nettunóban kalandoztunk, bő egy órás vonatútra Rómától Hangulatos óváros és impozáns kikötő fogadja a látogatókat Nettunóban és Anzióban, ahol a rómaiak lazulnak nyaranta.

Chichen Itza, a maják romvárosa

Az ősi maja civilizáció nyomába eredtünk a Yucatán-félszigeten Gyertek velünk a maják híres romvárosába, fedezzük fel együtt Chichen Itza rejtélyeit és titkait!

Az Istenek sziklakertje

Dél-Tirolban túráztunk a lenyűgöző Dolomitokban, a zöldellő völgyek és fehér sziklák birodalmában Mit kell tudni a Dolomitokban a turistajelzésekről? Miért nem hódítottuk meg végül a csúcsot? Videónkból kiderül a fentiek mellett, hogyan érdemes nekivágni e csodás hegyeknek!

Búvárkodás Mexikóban

Playa del Carmenből indultunk a világ második legnagyobb korallzátonyához Cozumel szigetéig hajóztunk, hogy a Karib-tenger csodálatos növény- és állatvilágát felfedezhessük egy sznorkel szett segítségével!

Pompás bazár Marrakech-ben

A világ talán legszínesebb bazárjában jártunk Marokkó izgalmas városában Jemaa el-Fnaa, Marrakech nyüzsgő és folyton mozgásban lévő főterén tényleg minden van, ami csak elképzelhető, sőt, olyan is, ami nem!

Kecskék(!) a fán

A marokkói Essaouirában jártunk, ahol olyan furcsaságokat is láttunk, amelyektől leesik majd az állad! Egy különleges halpiacon sétáltunk Essaouirában, a városban, amely a Trónok Harca című népszerű sorozatnak is helyszínéül szolgál. Rajongóknak kötelező!

Vessz el Rómában!

Érdekességek, sztorik és hamisítatlan olasz hangulat a fővárosban Az útikönyvet nyugodtan hagyd a hotelben, vedd a nyakadba a várost, s menj arra, amerre kedved tartja! Hidd el, az ösztönöd nem fog becsapni, s felejthetetlen élményben lesz részed!

Jéghegyek között Izlandon

Megkerültük a Seljalandsfoss vízesést, s nem úsztuk meg szárazon Izland varázslatos tájakkal, vad vízesésekkel és lenyűgöző jéghegyekkel kápráztatja el a kalandra éhes látogatókat.

Gejzírek földje

Az izlandi Gullfoss-vízesésnél jártunk Csodálatos természeti képződménynél jártunk az északi szigetországban, ahol nem mindennapi meglepetésben volt részünk!